Dapat Duit


W0ooo H0ooo !!!


Ari ni aku dapat duit RM 5.00.. Giler arr..
Kenapa aku suke?? Sebab aku bole jimat kewangan dalam sehari..
Kal0 nak tengok perbezaan, cuba korang xmakan sehari, huh, lapa giler..
Sedangkan kite berpuasa makan pada petangnya..



Bukan itu saje, aku juge dapat air 100 Plus.. best gak dpt free..



Camnei aku dapat duit.. ??
Petang semalam, aku tolong kawan aturkan laptop yang ade problem..

1. Ade virus disable "Taskmanager".. mudah saje..
2. Window non-genuine.. mudah saje..
3. Folder dia ade checkbox jer.. mudah saje..

Dia nak bayar, tapi aku xsuruh.. Aku kata, "Xyah, tolong je la.."

Last-last sekali, tetiba jer atas meja aku ada duit.. Roomate aku gtaw, tu duit laptop..
Aku ketawa sambil suke sebab kenapa dia degil sangat nak bayar dan aku suke sebab aku memang dah takde duit.. Agip0n sebel0m ni aku dah post budget kewangan ku sebel0m ni..

No comments:

Post a Comment

Masukkan komen anda..Terima kasih.