Sweet Birthday

Befday.. Befday...

Skunk pukul 12:55 AM bersamaan 13 Oktober 2010 ( dalam laptop aku jer )
Betol ker ari nie befday aku?? Mustahil la.. aku lahir 7 Mac hari selasa..

Sebenarnye macam nie, aku sambut befday ari ni tapi bukan befday aku..
TETAPI befday si dia...

Aku siap beli air REVIVE 1.5 L agi.. Aku bercadang nak habiskan selama 1 minggu memandangkan aku sedang kebulur Semester ni.. Tetapi "priority" dia lebih tinggi dari "system penjadualan" pale aku ni, maka air tu akan ku habiskan tanpa menghiraukan kerugian dan kestabilan ekonomi kewangan kehidupanku di UPM..

Air Botol Revive 1.5Liter...


Wei, kengkawan!! sambut befday penting sebab kite ingin melihat kematangan dan proses penuaan(semakin tua) kita...

Jadi, ucaplah befday kepada orang yang kita sayang ( sori kesimpulan korap, aku amik subjek kesusahan melayu dulu )..

2 comments:

  1. siapekah si die itu!!!! ekekeke

    ReplyDelete
  2. Si dia itu adalah si dia yang disayang.. Hehe
    (masih berahsia)

    ReplyDelete

Masukkan komen anda..Terima kasih.